Avontuur

29 november 2014 - Beek en Donk, Nederland

Over ruim een week gaat onze grote avontuur beginnen..maar voordat we kunnen gaan is er nu al een ander avontuur begonnen.. Het avontuur van koffers pakken en vooral niets vergeten.. Dus de laatste dagen staan al in het teken van wassen, kleren apart leggen, kadootjes kopen, tegen de kids zeggen dat ze vooral dat en dat niet meer aan mogen..paspoorten bij elkaar zoeken maar vooral ook..kabels bij elkaar rapen..Want  we hebben zoveel verschillende elektronische dingen bij ons waar we uiteraard niet meer zonder kunnen..(?!)..iPad, telefoons, laptop, fototoestel, dsi..en natuurlijk allemaal verschillende stekkertjes.. Ik pleit per deze voor een universele stekker voor alle merken!!!  En uiteraard niet de wereldstekkers vergeten want anders hebben we er nog niets aan..  We hebben nog een week maar dan moeten de koffers echt dicht en hopelijk zijn ze niet zwaarder dan 20kg per stuk,,,,anders volgt er weer een nieuw avontuur!

1. Mirjam:
    29 november 2014
    Goed bezig zus!
  2. Jolanda:
    4 december 2014
    Succes met het inpakken. Gelukkig hebben ze Down under ook winkels toch? ;-)