Eerste dag in Auckland

12 december 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Zo de eerste nacht in Auckland zit er op.. De hele familie lag al voor 21.00 uur in bed en lagen al binnen een paar minuten in coma..

Vanochtend mocht Justin een dagje met Niek mee naar zijn school.SPANNEND!  Justin mocht een uniform aan van Niek en samen gingen ze vergezeld van hun papa's richting school:Bucklands beach Primary School. Justin kan in ieder geval straks zeggen dat hij een dagje naar school is geweest in Nieuw Zeeland.

Toon moest vandaag ook nog naar school en de rest van de jongens heeft een rustig  dagje vandaag. Het weer is niet ze heel goed momenteel, veel regen maar goed we lopen wel in korte broek want de temperatuur is prima. Als het goed is wordt het weer na vandaag in ieder geval beter.

Vanochtend hebben we even met boodschappen gedaan in de Pak n Save voor het weekendje weg met de familie.. het boodschappen doe is hier weer heel anders dan bij ons.. Niet alleen supergrote verpakkingen maar ook ontzettend veel nieuwe produkten voor ons. Maar wat vooral opvalt is dat de kassieres hier hard moeten werken, niet alleen de producten aanslaan maar ook op een bepaalde volgorde de spullen inpakken in het karretje. Hier worden ze speciaal voor getraind..kunnen ze in NL nog wat van leren.

Nu nog even wachten op de kids die naar school zijn en dan gaan we onze rondreis beginnen.. We vertrekken vandaag richting de Coromandel, we hebben daar een groot huis gehuurd aan het strand in Hahei.. We gaan in ieder geval naar de hot water beaches en wandelen naar Cathedral Cove (daar waar onder andere de film Nardia is opgenomen)..

1. Jessica Heinemans:
    12 december 2014
    cathedral cove, wauw! Ook geweest, mooiste strand wat ik ooit heb gezien! Mooie streek! Heel veel plezier. Ben wel beetje jaloers!
  2. Hester:
    12 december 2014
    ontzettend leuk om je zus + familie weer te zien ik weet wat het is om ver weg te wonen ben nu ook toevallig bij mijn zus.. geniet er lekker van !
  3. Emmie:
    12 december 2014
    Het is mooi daar! Ik ben met een boot langs het strand gevaren en heb vele mooie foto's gemaakt. Vele groetjes aan allemaal.